<
< <

<<

Kaynak Kültür Yayın Grubu'nun çocuk eğitimine katkıda bulunmak, milli ve manevi duyguları yeni nesillere aktarmak için kurduğu Muştu Yayınları, "örnek bir nesil için..." sloganıyla yeni eserler yayaınlamayı sürdürüyor. İşte yayınevinin son çıkan kitapl
NAMAZ KILMAYI ÖĞRENİYORUM
Merhaba Arkadaşlar, Benim adım Murat. Çok şirin bir kasabada yaşıyorum. Orada bir de camimiz var. Bir gün Halil Hoca arkadaşlarım ve beni camiye davet etti. Çünkü bizlere namaz kılmayı öğretecekti. Acaba namaz kılmayı hemen öğrenebilecek miydik? Halil Hoca, bizlere neler anlatacaktı? Arkadaşlarım ve ben namaz kıldıktan sonra neler hissedecektik?
Hepimiz merakla camiye gittik. Çok güzel bir gündü. Hem de çok...


ABDEST ALMAYI ÖĞRENİYORUM

Merhaba Arkadaşlar, Benim adım Murat. Çok şirin bir kasabada yaşıyorum. Orada bir de camimiz var. Arkadaşlarımla, camideki şadırvanının etrafında oynamayı çok seviyoruz. Bir gün Halil Hoca, hepimizi camiye çağırdı. Acaba Hali Hoca bize neler anlatacaktı? Masal mı? Yoksa yeni bir oyun mu? Arkadaşlarımla birlikte, merakla camiye gittik. Orada bir sürprizle karşılaştık. Hem de çok tatlı bir sürpriz...


GÜZEL DİNİM (8 Yaş ve Üzeri)
Sevgili Peygamberimiz çocukları çok severdi. Dinimizi öğrenmeye çalışan ve bunun için gayret gösteren çocukları daha çok severdi.
Hikâyeler, bulmacalar, bilmeceler, boyama sayfaları, çizgi hikâyeler, Sevgili Peygamberimizin hayatıyla ilgili bilgileri bu kitapta bulacaksınız. Güzel dinimizle ilgili bilmemiz gerekenleri de...
Bu şekilde Biricik Peygamberimizin en çok sevdiği çocuklar arasına girmeye çalışacaksınız.

GÜZEL DİNİM ( 11 Yaş ve Üzeri)
İnsanın dünyada sahip olabileceği en büyük nimet Allah'a inanmak ve O'na iyi bir kul olmaktır. Kulluğun gerektirdiği bazı görevler nelerdir?
Yüce Allah'ın bizi sevdiğini nasıl anlarız?Melekler niçin yaratılmıştır? Peygamberler ve mukaddes kitaplar niçin gönderilmiştir?
Öldükten sonra dirilecek miyiz? Cennete gitmek için neler yapmalıyız? Müslüman olmanın ilk şartı nedir?
Niçin namaz kılıyoruz? Namaz, oruç ve zekât gibi ibadetler toplum hayatımıza mutluluk getirir mi? İmanın ve İslamın şartlarını en güzel şekilde bu kitapta öğreneceksiniz. Maceralı hikâyeler, kıssalar, bulmacalar, zevkle okuyacağınız şiirler ve daha nice ilginç bilgiler sizi bekliyor.

YARIM ELMA
Okuldan sonra arkadaşlarımla mahallemize doğru yürümeye başladık. Haticelerin evinin yol ayrımına gelince o bizden ayrıldı. Zaten her zaman böyle yapardı. Diğer arkadaşlarımla yolumuza devam ettik. Derken bizim evi gören
tepeye gelmiştik. Eve doğru bakınca bir de ne göreyim? Gözlerime inanamadım. Âdeta donup kalmıştım. Sonra koşarak eve yöneldim. Peşimden arkadaşlarım:
- Ayşe dur, ne oldu? Neden aniden koşmaya başladın, diye bağırıyorlardı. Ama ben hiç birini duyacak durumda değildim.

OSMAN GAZİ

Osman Gazi Bursa'yı, İstanbul'u kendine hedef seçmiş bir kumandandı. Savaşta en önde yer alacak kadar cesurdu.
Bütün hayatını kıl çadırda geçirecek kadar da tevazu sahibiydi.
Altı asır yaşayıp üç kıtaya hâkim olacak bir devletin ilk tohumu Söğüt'te atıldı.
Gün geldi ata bindi, gün geldi ok attı Osmancık.Günler birbirini kovalarken deli dolu bir delikanlı oldu.
İlk dersini .Şeyh Edebali'den aldı. Gece yatması için yatak serdiler. Ama o duvarda asılı duran Kur'ân-ı Kerim'i görünce saygıdan dolayı sabaha kadar uyumadı. Bunu izleyen diğer gecede ise rüyasında Kayıların bir çınar gibi dört kıtaya yayılışının müjdesini aldı.
Hayatı boyunca Allah'ın adını her yana duyurmak için çalıştı.Yatağa düştüğünde ise yıllarca kuşatma altında olan Bursa'nın fethinin müjdesini bekliyordu.
Muştu yayınlarından çıkan eser osman gazinin hayatını en güzel şekilde öğrenme imkanı sunuyor

PATLAMAYAN DİNAMİTLER
Kurtuluş Savaşı, tarihimizde bir dönüm noktasıdır.
Türk Milteti'nin vatanseverliği, cesareti ve fedakârlığı ordumuzu zafere ulaştırmıştır.
Yediden yetmişe herkesin katıldığı bu savaşta
kimi zaman çocuk, kimi zaman genç, kimi
zaman da bir ninemiz askerlerimize cephane
götürmüştür.
Kahramanımız İsmail, eve gelen misafirle dedesi arasında geçen konuşmalara tanık olur.
Ve sonrasında kafasında bazı düşünceler belirmeye başlar...

İRTİBAT
Adres: Emniyet Mah. Huzur Sok. No:5 34696 B.Çamlıca - Üsküdar / İSTANBUL
Telefon: 90 (216) 318 60 11 90 (216) 318 42 88

Faks: 90 (216) 422 41 40
E-Mail: info@mustu.com

www.mustu.com

..Devamı | <0yorum < <

<<
<0Yorum var:
    <
<< Eve Dön!
 
<<
<


.+. Yeni ne var? .+.


.+. YeDi RenK .+.


.+. e-masal .+.


.+. Kim, ne dedi? .+.


.+. Gez, Gör! .+.


.+. Kestane Fişekleri .+.

.+. Oyuna var mısınız? .+.



.+. Karagöz ve Hacivat .+.


TürkCaN.OrG

.+. Arşiv .+.