<
< <

<<


İşte yeni bir gün doğdu
Güneş parıldıyor doğuda
Nasıl geçecek bilemezsin,
Aynı ömür gibi…
Günaydın de, sabaha ve güne ki
Seni sevsin.

Nasıl geçecek bilemezsin
Yeni günün kutlu olsun
Sevinç ve umut yüreğine dolsun
Genç kalmak istiyorsan
Neşeli kalk yataktan
Erken koyul yoluna
Mutlulukla kucak kucağa
Bir gün gelecek ardından
Bir gün daha…
Nasıl geçecek bilemezsin…


Merhaba arkadaşlar, ben Zülal ALCAN. Sizinle olmaktan mutlu ve heyecanlıyım. Heyecanlıyım; çünkü kendim için bir ilke imza atıyorum. İyi kompozisyon ve şiir yazdığımı söyleyenler olmuştu. Fakat böyle bir internet sayfasına konuk olacağımı hiç düşünmemiştim. Ben Çubuk İlköğretim Okulu 6/C sınıfında öğrenim gören bir öğrenciyim. En büyük hayalim gazeteci ve yazar olmak. Araştırma, inceleme ve yorum yapmaktan zevk alıyorum. Umarım bir gün ben de yazar olurum. Elbette kendimi geliştirmek için çok çalışacağımı biliyorum. Dergi çalışanlarına sevgi ve saygılarımı iletiyorum.

..Devamı | <5yorum < <

<<
<5Yorum var:
<< Eve Dön!
 
<<
<


.+. Yeni ne var? .+.


.+. YeDi RenK .+.


.+. e-masal .+.


.+. Kim, ne dedi? .+.