<
< <

<<


Sümeyra Soylu
İlkokul 4. Sınıf Öğrencisi

Ey Peygamberim seni çok seviyorum. Anneannem ve dedem öldü. Onları çok özledim. İnşallah onlara iyi bakıyorsundur.

Seni sevdiğimi hiç unutma ki seni seviyorum. Sen çok iyi insansın, sana taş atan çocuklara bile iyi davranmışsın. İnsanlar olsaydı çocuklardan nefret ederdi. Seni çok seviyorum ki dünyada her bastığın bir taş benim için önemlidir.

Çocukları sevdiğini duydum. Çocukların rüyasına giriyormuşsun. Kendi rüyamda da sizi görmeyi umuyorum. İnsanlarla birlikte mutluyum ama seninle daha mutlu olacağımı umuyorum.

Seninle el ele tutuştuğum günü umutla bekliyorum. İnsanlarla çok mutlu olamıyorum.

Allah’ı ve seni merak ediyorum. Ama bu duyguyu yıllar sonra da, günler sonra da bekleyebilirim.

Bana doğruyu dürüstlüğü öğreten bir sensin. Seninle ve cansızlarla bile konuşabiliyorum. Onlar da benimle konuşuyorlar. Ama bunu kimseye anlatmıyorum. Bir tek sana anlatıyorum.

Sen beni seviyorsun, ben seni seviyorum. Peygamberim, eğer Allah’ı görürsen Allah’a iki şey söylemeni istiyorum. Öğretmenim hep mutlu yaşasın. Seninle bir kere de olsa görüşmek istiyorum. İnşallah kızmazsın.

Sana sevgilerimle...

Ve Allah ile mutlu olmalar.

Etiketler:

..Devamı | <0yorum < <

<<
<0Yorum var:
    <
<< Eve Dön!
 
<<
<


.+. Yeni ne var? .+.


.+. YeDi RenK .+.


.+. e-masal .+.


.+. Kim, ne dedi? .+.


.+. Gez, Gör! .+.


.+. Kestane Fişekleri .+.

.+. Oyuna var mısınız? .+.



.+. Karagöz ve Hacivat .+.


TürkCaN.OrG

.+. Arşiv .+.